Право на повлекување и право на враќање/замена

    1. Право на повлекување на клиентот. Право на враќање и замена на производ

    Накратко: Согласно важечките законски одредби, кога склучувате договор со нас како потрошувач, можете да се повлечете од договорот (Право на повлекување) во рок од 14 дена (што исто така може да значи, во зависност од видот на договорот, вашата обврска да го вратите купениот производ ). Во случај на купување производи од страницата на MoWo, имате можност да ги вратите Производите (Право на враќање) во рок од 14 дена од испораката, без да ни кажете зошто сакате да го направите ова, а доколку се е во ред со производот, ќе ви ја надоместиме исплатената сума во целост. Исто така имате право во рок од 15 дена од денот на испораката да барате замена (Право на замена) на производот за ист или сличен производ. 

    1. Без оглед на вашата улога - потрошувач продавач или потрошувач купувач и од видот на договорот на далечина склучен со нас, имате право еднострано да го раскинете овој договор („Право на повлекување“), во рок од 14 (четиринаесет) календарски дена ( „Период на повлекување“), без да мора да ја оправдате одлуката за повлекување и без да се направат било какви трошоци. Правото на повлекување се однесува на договорот во целост (на пр., за сите производи во нарачката). Правото на повлекување потрошувачот може да го оствари преку  барање за повлекување испратено во рок од 14 дена. Вие имате обврска да ги вратите Производите во рок од 14 дена по поднесувањето на барањето, а ние имаме обврска да ви ги вратиме уплатените износи во истиот рок.
    2. За Производите што Ви се продаваат како Купувачи, Ви даваме и право на враќање, кое предвидува дека во рок од 14 дена од испораката на Производите можете да побарате нивно враќање до MoWo, со наша обврска, по проверка на Производот, да ја вратиме сумата платена за него, под условите споменати во следните написи („Право на враќање“). Правото на враќање може да се оствари за Нарачката во целост или само за одредени Производи во Нарачката. Во согласност со комерцијалните стратегии на MoWo и можните тековни кампањи, постои можност да имате подолг рок на правото на враќање (на пр.: период на враќање од 30 дена). Во таков случај, продолжениот период на враќање ќе го замени периодот од 15 дена, а сите други одредби во врска со остварувањето на ова право остануваат непроменети.
    3. Доколку утврдите дека производот кој го имате купено од MoWo не ги содржи потребните својства односно не е соодветен по однос на формата, големината, моделот, бојата, бројот или од други причини, имате право истиот да го замените со друг производ што има соодветен квалитет. Ваквата замена можете да ја остварите  во рок од 15 дена сметано од денот кога производот Ви е испорачан. Замената на производот со соодветен квалитет се врши ако производот не бил употребуван, ако се сочувани неговиот изглед, употребни својства, пломби и фабрички означувања, како и сметката што на потрошувачот му била издадена заедно со производот.

    Ако во моментот на поднесувањето на барањето од страна на потрошувачот МоWo не располага со соодветен производ, во смисла на стока што ќе одговара на неговите потреби,  имате право, по свој избор да барате:


    1)   да се раскине договорот и да барате враќање на платениот износ или

    2)  да ја замениме стоката со друга соодветна стока во моментот кога  ќе  располагаме со таква стока.


    МоWo се обврзува да го извести потрошувачот кој барал замена на стоката дека располага со таква стока во рок што не може да биде подолг од 15 дена од денот на приемот на барањето за замена на стоката.


    1. Вашето законско право на повлекување, т.е., правото на потрошувачот како продавачот или купувач, еднострано да го раскине Договорот од далечина склучен со MoWo, истекува во рок од 15 (петнаесет) календарски дена од:

    (а) датумот на склучувањето на договорот, во случај на договори чиј предмет е претставен со услуги;

    (б) денот кога Купувачот или трето лице, различно од превозникот и назначено од Купувачот, ќе ги преземе во физичките посед на Производите, или:


    1. ако Купувачот направи единечна Нарачка за повеќе производи кои ќе бидат испорачани одделно, денот кога Купувачот или трето лице, различно од превозникот и назначено од Купувачот, ќе го преземе физичкото поседување на последниот Производ;
    2. во случај на испорака на Производ кој се состои од неколку серии или делови, денот кога Купувачот или трето лице, различно од превозникот и назначено од Купувачот, ќе го преземе физичкото поседување на последниот Производ или последниот дел;   
    1. Вашето договорно Право на враќање, т.е., правото на Купувачот да ги врати купените Производи, истекува во рок од 14 (четрнаесет) календарски дена од денот кога Купувачот или трето лице, различно од превозникот и назначено од Купувачот, ќе ги преземе во физичките посед на Производите, или:

    (i)           ако Купувачот направи единечна Нарачка за повеќе производи кои ќе бидат испорачани одделно, денот кога Купувачот или трето лице, различно од превозникот и назначено од Купувачот, ќе го преземе физичкото поседување на последниот Производ;

    (ii)          во случај на испорака на Производ кој се состои од неколку серии или делови, денот кога Купувачот или трето лице, различно од превозникот и назначено од Купувачот, ќе го преземе физичкото поседување на последниот Производ или последниот дел;


    1.  За остварување на правото на повлекување потребно е во наведениот рок да не информирате за вашата намера да се повлечете од Договорот. Toa можете да го направите тоа со помош на формуларот за повлекување што е достапен на страницата или со испраќање писмено или преку другите понудени средства за комуникација (е-пошта, на самиот кориснички профил) или со давање каква било друга недвосмислена изјава во која се утврдува вашата одлука за повлекување од договорот. Во случај да изберете да го искористите правото на враќање или замена на производот, мора да не известите за оваа намера во наведениот рок, имајќи ги истите средства за соопштување на намерата за повлекување.
    2. По испраќањето на барањето за повлекување или враќање на Производите, мора да ги вратите Производите во најкраток но не подоцна од наведените роковите. Притоа  на страницата ги следите опишаните чекори при што барањето за повлекување/враќање/замена на производот се генерира автоматски, а курир ќе биде испратен на адресата за да го земе Производот што сакате да го вратите. За оптимална обработка на барањата за повлекување/враќање/замена, ви препорачуваме да ги користите можностите понудени од страната. Испраќањето на овие барања преку е-пошта или преку формуларот за контакт може да предизвика одолговлекување на постапката. MoWo не e одговорeн за каква било штета или дополнителни трошоци што ќе ги направите ако не ги следите чекорите опишани погоре или ако ни дадете неточни информации за враќање. По поднесувањето на барањето за повлекување/враќање/замена (на било кој од наведените начини), MoWo ќе ви испрати известување на вашата сметка, кое имате можност да го зачувате или ќе ви испрати е-пошта со потврда за прием на барањето за повлекување/враќање/замена .

    1. Клиентот ги сноси само директните трошоци за враќање на Производите, освен ако MoWo не се согласи да ги сноси тие трошоци и го информира Клиентот за тоа.
    2. Во случај на враќање по користењето на правото на повлекување, MoWo ги враќа сите износи добиени како исплата од клиентот-потрошувач, вклучувајќи ги, во зависност од случајот, трошоците за испорака, без непотребно одложување и, во секој случај, најдоцна до 14 (четиринаесет) дена од датумот на кој е информиран за одлуката на Клиентот да се повлече од Договорот. Во случај на враќање како резултат на тоа што Купувачот го искористил правото на враќање, MoWo ќе ја врати вредноста на вратениот производ, само откако ќе го прими производот и ќе ја потврди неговата состојба, а го задржува правото да изврши одбивање односно за било какво намалување на вредноста на Производот поради вина на Купувачот. Во случај на враќање на производ купен врз основа на кредитирање од финансиско друштво - партнер на MoWo, ќе важат правилата утврдени со точка 1.1.6 во делот “Како да купите производ од МоWo”.
    3. Специфични ситуации во врска со враќањето на Производите на MoWo, по остварување на правото на повлекување/право на враќање/право на замена:
    1. Производите вратени на MoWo според овој дел мора да бидат отклучени, без лозинка, без никакви оптоварувања, лозинки, отпечатоци од прсти, PIN кодови, безбедносни кодови или кој било друг механизам за заклучување. Исто така, Производите не треба да содржат било какви лични податоци или какви било други датотеки. Производите мора да се вратат според фабричките поставки (ресетирање на фабрички поставки). Ако вратениот производ е блокиран со лозинки за пристап (сметка на Google, iCloud итн.), MoWo нема да може да го обработи плаќањето на износот поврзан со враќањето додека не ги избришете (далечински, каде што е можно), информациите поврзани со тие сметки и какви било други податоци, лични или не, зачувани во Производот.
    2. MoWo нема да ги рефундира износите поврзани со вратените Производи доколку Производот претрпел интервенции (овластени или не) на локации различни од оние што се експлицитно назначени од MoWo. На пример: Не можете да го испратите телефонот во центар за поправка, освен во центарот за поправка на MoWo, а потоа да ни го вратите, без разлика дали тој центар за поправка е овластен или не.
    3. MoWo нема да рефундира износи ако Производот е отворен од вас или од други лица, без разлика дали тоа е направено во овластени центри или не.

    Производите што сакате да ги вратите на MoWo мора да бидат во иста состојба како што сте ги добиле (без нашето пакување), и ако сакате да вратите производ на MoWo, без разлика дали го остварувате вашето право на повлекување од договорот или Правото на враќање/замена, не треба да го користите Производот на начин кој ги менува неговите технички и естетски карактеристики. 

    1. MoWo е должен да изврши поврат на сите примени плаќања од потрошувачот со користење на истите средства за плаќање што ги користел потрошувачот за почетната трансакција, освен ако потрошувачот изречно не навел дека сака повратот да биде поинаку и под услов таквиот начин да не предизвика дополнителни трошоци. Во случаите кога на Производот се плаќа готовина при испорака, ви препорачуваме да изберете начин за враќање на средствата преку банкарски трансфер, бидејќи трошоците направени за банкарски такси ќе бидат на товар на MoWo. 
    2. MoWo нема обврска да ги надоместува дополнителните трошоци доколку Клиентот експлицитно избрал различен тип на испорака од стандардната испорака понудена од MoWo.
    3. Во случај на искористување на правото на повлекување од страна на потрошувачот, освен ако MoWo не се обврзал да ги врати Производите, MoWo може да го одложи враќањето до датумот на прием на Производите кои биле предмет на договорот или до добивањето на доказот од Потрошувачот дека ги испратил Производите на MoWo, земајќи го предвид најраниот датум. Во случај на користење на правото на враќање, MoWo може да го одложи враќањето на износите што ги платил Клиентот до приемот и верификацијата на вратените Производи.

    1. Имајќи ги предвид гореспоменатите општи одредби, MoWo не го обезбедува правото на повлекување на клиентот-потрошувач, ниту правото на враќање/замена, во следниве случаи:

    (а) за производи кои покажуваат знаци на физички промени, удари, гребнатини, удари (не се означени како естетски дефекти во рок од 48 часа од испораката на Производот или во моментот на приемот на производот/нарачката со „проверка при испорака“), знаци на прекумерна употреба и/или неовластени интервенции;

    (б) Производи чиј софтвер е активиран (џеилбрејк, root, итн.) во една или друга форма - MoWo го задржува правото да одбие враќање на износите поврзани со правото на повлекување и/или правото на враќање доколку најде, по техничките проверки, дека Производот е манипулиран од софтверска перспектива, дури и ако е вратен во неговата почетна состојба од страна на Купувачот пред остварувањето на правото на повлекување, враќањето или замена на Производот.

    (в) во случај на заштитни фолии, нивното враќање се прифаќа само ако се запечатени.

    1. Намалување на вредноста на Производите

    Во моментот на добивање на Производот како резултат на остварување на правото на повлекување, враќање или замена, MoWo ќе изврши  неговата техничка и естетска проверка во рок од 5 дена од денот на приемот на производот. 

    Според важечката релевантна законска регулатива, потрошувачот има право на враќање на средствата доколку Производите се вратат во истата состојба во која се примени, заедно со сите додатоци. Сите отстапувања и недостатоци ќе бидат разгледани од MoWo и може да доведат до намалување на износот што треба да се рефундира, а износот се одредува земајќи ги предвид трошоците направени од MoWo за враќање на Производот во почетната состојба. MoWo ќе го информира потрошувачот за износот што треба да се надомести по проверката. 

    Во случај MoWo да го надомести износот што го платил потрошувачот во законскиот рок, без да има доволно време за верификација на Производот, доколку следењето на проверките резултира со намалување на неговата вредност по вина на потрошувачот, ќе има право да преземе правни чекори за враќање на секоја штета/загуба, а товарот на докажување е во согласност со релевантните законски одредби.

    Во случај на користење на правото на враќање по истекот на законското право на повлекување, MoWo го задржува правото да ја врати вредноста на вратениот Производ само откако ќе го потврди и ќе ја одземе вредноста на какви било технички, функционални и естетски разлики помеѓу Производот испорачан од MoWo и оној вратен од Купувачот. Товарот на докажување на усогласеноста на вратениот Производ со Производот испорачан од MoWo е на страната Купувачот.

Newsletter

Претплати се на нашиот Newsletter!

Внеси ја твојата е-маил адреса и добивај ги најновите информации.