Како да продадете производ на MoWo

Како да продавате преку веб страната MoWo? 

 

Накратко: Еден од основните принципи на MoWo е довербата што им ја нудиме на нашите клиенти. Токму затоа, сите Производи се додека не се стават на продажба минуваат низ процедура за техничка верификација и евалуација со цел за да можеме да обезбедиме точни информации за својствата на истите до потенцијалните купувачи а со тоа да ги максимизираме шансите за успех во Продажбата. Во следниот текст ќе го објасниме целиот процес на продажба на вашите Производи односно од моментот кога ќе контактирате со нас за да продадете ваш производ до моментот на прием на средствата по извршена продажба.

 

  1. Доколку имате уред што сакате да го продадете преку MoWo, најпрво истиот уред ќе треба да помине низ процес на евалуација и верификација („Процес“). Кога ќе пристапите на MoWo страницата како посетител, ќе ја видите опцијата за продажба на уред.
  2. Критериуми за Подобност на производите. Потребно е да пополните виртуелен формулар, избирајќи одредени технички, функционални и естетски карактеристики на производот што го нудите, како што е наведено од MoWo. Го задржуваме правото да ги промениме овие критериуми во секое време кога сметаме дека е потребно или соодветно. Со самото пополнување на формуларот Вие само ни давате информации за производот субјективно и истото не создава договорна обврска за нас да го ставиме вашиот производ за продажба со тие спецификации. Притоа наведените критериуми се користат автоматски при креирање на проценета цена, без никаква човечка интервенција и без други дополнителни фактори, само врз основа на алгоритам што работи во позадина. Подолу ќе ги најдете естетските критериуми што ги користиме при првата интеракција и проверка и ќе најдете повеќе детали за критериумите што се користат за секој поединечен производ во делот посветен на продавачите на веб-страницата и во делот Често поставувани прашања. Критериумите што се користат за верификација на производот се индикативни, MoWo го задржува правото да ги измени во секое време, со обврска соодветно да ги информира Корисниците/клиентите и без овие измени да влијаат на процесот на верификација и подобност за стоките и производите за кои MoWo продолжи кон потврдување на нарачките испратени од клиентите.
  3. MoWo користи неколку критериуми со цел да ја одреди естетската состојба (надворешноста) на производот што сакате да го ставите на продажба, со напомена дека надворешните видливи знаци на употреба не смеат да влијаат на функционалноста на производот или да бидат во критични области што можат негативно да влијаат врз корисничкото искуство на Купувачот:

Состојба на стоката (естетска состојба)

Опис

Како нов или Речиси совршен

Телефонот може да покажува мали знаци на употреба на екранот или куќиштето, незабележливи со голо око. Производот е целосно или речиси целосно без надворешни знаци на претходна употреба.

Одлично

Производот покажува неколку многу гребнатини, речиси незабележливи дури и одблиску (или со вклучен екран).

Многу добро

Производот покажува мали знаци на употреба, но сепак поизразени отколку во случајот со критериумот „одличен“, како што се повеќе плитки гребнатини на екранот (што може да се должи, на пример, на начинот на кој се користи - поставен со екранот надолу, вметнат/изваден од џебот, отстранет од капакот итн.) и/или гребнатини на куќиштето (знаци на абење на отворот за полнење, дамки или обезбојување).

Добро

Производот покажува поизразени знаци на употреба, вклучувајќи можни видливи гребнатини на екранот или куќиштето.

Употребени

Екранот на Производот е скршен или напукнат. Екранот е пожолтен или има ознаки. Куќиштето е свиткано, исечено, скршено, испукано или има екстремни знаци на абење.

 

MoWo може да преземе за продажба и неисправни телефони (на пр.: скршен екран, копчиња кои не работат, проблеми со батеријата или камерата итн.), освен телефоните со дефекти предизвикани од контакт со течности или непоправливи проблеми на матичната плоча.

 

Проценета цена. Откако ќе ги пополните информациите во виртуелната форма, ќе биде побарана вашата e-mail адреса за да ви ја испратиме проценетата цена, односно цената што би можеле да ја добиете по продажбата на производот на страницата, доколку дадените информации од претходно се објективни, точни и правилни. Оваа проценета цена не е финална понуда и не создава обврска ниту кон нас ниту кон вас, истата може да се прилагоди подоцна, по ефективната техничка и естетска проверка направена од MoWo.

 

Креирање на корисничка сметка. Откако ќе ја поднесете проценетата цена, доколку сакате да го продадете производот на страницата, ќе треба да креирате корисничка сметка на страницата, во посветен дел. Сметката ќе ви овозможи од делот посветен на продажбата да ги користите продажните услуги на MoWo (на пр.: преземање на производот за верификација, евалуација на производот, враќање на производот, извршување поправки, пратка на производот, наведување на производот на страницата за продажба, продажба на производот итн.). Не дозволуваме испраќање на стоки без регистрирана сметка, бидејќи на овој начин ја обезбедуваме вашата потврда и можеме на корисниците и клиентите да им понудиме подобро искуство и да ја зголемиме нивната доверба во понудените услуги и производи. 

 

За да создадете кориснична сметка за евалуација на производот и неговата последователна продажба на страницата, најпрво ни требаат следниве информации од вас:

 

  • име и презиме;
  • Адреса на е-пошта;
  • Телефонски број;
  • Адреса на која би сакале да го подигнеме производот;
  • Податоци за трансакциона сметка на која би сакале да ви бидат исплатени средствата по основ на продажба на производот 

 

По успешното завршување на Продажбата, доколку постои потреба може да побараме од вас други дополнителни податоци, а во зависност од важечките прописи и опцијата што ќе ја изберете за пренос на продажната цена.

MoWo нема никаква одговорност доколку доставите неточни податоци односно Вие сте лично одговорни за точноста на податоците кои ги доставувате.

 

Испраќање на производот за верификација. Доколку по добивањето на Проценетата цена сте согласни да го ставите производот на продажба преку MoWo, тогаш ќе мора производот да го испратите на верификација бесплатно, преку партнер курир посочен од наша страна, кој ќе го подигне производот од локацијата наведена од вас и ќе ни го предаде. Деталните информации потребни за испраќање на Производот на проверка ќе ги најдете во вашата сметка, во делот посветен на испорака. Пред да го испратите Производот за верификација, ве молиме земете ги предвид следните барања:

 

Податоци зачувани во Производот. Кога ќе ни го испратите Производот за потврда, ве молиме избришете ги сите податоци зачувани на него и отклучете го (препорачуваме да го вратите на фабричките поставки). Ние не преземаме одговорност за податоците што постојат на уредот и ве известуваме дека во отсуство на целосно бришење на податоците, процесот на верификација и евентуалното наведување на Производот на страницата на MoWo може да се одолговлечи. Со оглед на тоа што не можеме да продолжиме со вистинската техничка проверка додека не ги избришете таквите податоци или ќе мора физички да го вратиме Производот за да ги избришете податоците или да евентуално далечински да ги избришеме со ваша согласност. Доколку не успеете да ги избришете податоците според упатствата на веб-страницата, можете да не контактирате за да ја објасниме постапката за бришење.

Имајте предвид дека испраќањето заклучен телефон со сметка на Google / iCloud ќе го одложи процесот на верификација и продажба и MoWo не може да биде одговорен за тоа. Ве молиме информирајте соодветно за начинот на отстранување на сметката/лозинките од телефонот што имате намера да ни ги испратите за потврда и последователна продажба или контактирајте со нашиот тим за поддршка на клиентите за насоки, според информациите за контакт достапни на веб-локацијата.

 

Додатоци кон Производот. Ве молиме не испраќајте ги додатоците што ги имате бидејќи истите не ни се потребни а доколку ни ги доставите истите ќе бидат уништени или рециклирани и не преземаме обврска да Ви ги вратиме. Под додатоци подразбираме: полначи, кабли, слушалки, капаци, заштитни фолии, оригинална кутија, гарантен сертификат на телефонот и друго. Тие нема да ја зголемат вредноста на Производот и ќе бидат испратени на рециклирање. Со запознавањето со овој документ и прифаќање на неговите одредби, вие изрично се обврзувате да го испратите Производот „како што е“, без додатоци, оригинални кутии, упатства за употреба, брошури итн. и изрично изјавувате дека разбирате и се согласувате дека MoWo нема да ви ги врати под никакви околности, без разлика дали Производот е вратен или поставен за продажба.. Вашите производи ќе бидат вратени во MoWo кутии, без други додатоци што на своја рака ќе ги испратите. Со читање на овој документ и прифаќање на неговите одредби, изјавувате дека разбирате и се согласувате дека MoWo нема да биде одговорен за каква било загуба или штета, директна или индиректна, што може да ви биде предизвикана од уништување или рециклирање на додатоците и дека нема да барате од MoWo на кој било начин да ви плати било каква сума пари за нив.

 

Промени на Производот. Според сегашното законодавство, должни сме да продаваме телефони кои се во согласност со CE ознаката. Стоката што ни ја давате на проверка и продажба мора да има само делови што одговараат на CE ознаката. Во моментот кога аплицирате за нашите продажни услуги, изјавувате дека вашиот производ содржи само делови означени со CE и, доколку е поправен, поправката е извршена во овластени центри со производи со CE ознака, без разлика дали тие се оригинални делови или компатибилни делови. Ако за време на верификацијата на Производот откриеме или подоцна од страна на Купувачот ни биде објаснето дека Производот не е во согласност со барањата на CE ознаката, го задржуваме правото да преземеме мерки против вас за покривање на штетата, вклучително и со барајќи враќање на куповната цена што ви е исплатена. Ако во текот на процесот откриеме дека Производот што сте го испратиле или неговите компоненти не се усогласени со CE ознаката, ќе ве известиме за трошоците за замена на деловите што не се во согласност со CE ознаката со усогласени делови (трошоци слични на трошоците на поправки) и ќе можете да изберете помеѓу извршување на овие поправки, поднесување на поврзаните трошоци и бесплатно враќање на Производот.

 

Процес за верификација на Производот. По поднесувањето на проценетата цена, доколку сакате да го продадете Производот на страницата, тоа ќе треба да биде потврдено, технички и естетски, од внатрешните специјалисти на MoWo. За да ја извршите оваа потврда, ќе треба да ни го испратите Производот преку еден од нашите партнери (на пр.: курир) за специјализирана техничка и естетска проверка спроведена од MoWo преку свои специјалисти (за повеќе информации за процесот на верификација, ве молиме консултирајте ги деталните информации за оваа тема во делот „Често поставувани прашања“ на веб-страницата). За да го испратите Производот на верификација, ќе треба однапред да креирате корисничка сметка на страницата, во делот специјално посветен на оваа акција. Постапката за техничка верификација вклучува анализа на повеќе од 60 суштински проверки за оптимална функционалност на Производот, на пример: софтвер, хардверски тестови, проверка на правилното функционирање на копчињата, камерата, микрофонот, проверка на здравјето на батеријата, итн.

 

Дефекти на стоката. Поправки и поврзани трошоци. MoWo се обврзува да изврши техничка, оперативна и естетска проверка за стоката што сте ја испратиле, бесплатно и, во случај да одлучите да ја продадете стоката преку MoWo, да изврши нејзина промена и подготовка (на пр.: чистење на стоката) во согласност со оптималните работни параметри и утврдување во која естетската категорија припраѓа на Производот. Сепак, можно е во одредени случаи да не сте свесни ниту да знаете или да препознаете дека вашиот телефон има дефект, а тоа го откриваме ние по извршините проверки. Познат пример е ефектот „burn in“ на екранот на телефоните Samsung (тоа е видливо и често трајно избледување или удвојување на сликата - ефект што може да влијае на екранот на мобилните уреди). Во одредени случаи Вие нè информирате дека Производот има дефекти (неисправности на камерата, копчиња, скршен екран, проблеми со батеријата итн.). Не сакаме да ви понудиме помалку пари отколку што навистина чини вашиот телефон ниту да го потцениме, но за да биде пуштен на продажба од MoWo, според неговите стандарди, Производот мора да се врати во соодветна естетска и оптимална состојба од техничка и функционална перспектива, која вклучува поправки извршени од специјалисти на MoWo. Во овој случај, MoWo не се обврзува да врши поправки бесплатно (вклучувајќи ги и трошоците за замена на неисправни делови или оние кои не се во согласност со CE ознаката), затоа ќе ве информираме за откриените дефекти, потребните поправки и поврзаните трошоци и ќе ве замолиме доколку сакате да го задржите телефонот на продажба да ни дозволите да го поправиме со одбивање на трошоците за поправка од конечниот износ што би ви следувал по продажбата или во спротивно да ви го вратиме бесплатно без да се извршат поправки. Ве молиме имајте предвид дека во случај да прифатите да го поправиме Производот (и да ги одбиеме од конечниот износ трошоците направени од нас за поправката) и да ја извршиме поправката, по прифаќањето на услугата за поправка вашето право да се повлечете од договорот и барањето за враќање на вашиот телефон е ќе биде недозволено, освен ако ни ги платите трошоците за поправка до тој момент.

 

Отворање на телефонот. Во одредени случаи, за време на процесот на евалуација, треба да го отвориме телефонот за да провериме дали имал контакт со течности или има зарѓосани кола внатре или други технички дефекти. Операцијата на никаков начин не влијае на интегритетот на телефонот, кој повторно ќе се состави, без други операции или замена на компоненти. За ваквата постапка претходно ќе бидете известени преку е-маил. 

 

Обврска за информирање на надлежните органи. Имајте предвид дека нашата процедура за верификација може исто така да вклучува, колку што е тоа технички можно, проверка на IMEI на телефонот или друг единствен идентификатор што ни овозможува да идентификуваме дали телефонот е пријавен како украден или изгубен или на било каков друг начи е вклучен во нелегални активности. Доколку, по проверките, откриеме дека споменатиот телефон е внесен во базата на податоци за телефоните на црната листа или ако таквите информации ни бидат обелоденети за време на процесот на продажба или по продажбата, го задржуваме, во зависност од случајот, правото на: (а) да го побараме од вас целиот износ што сме го платиле за тој производ, вклучително и целосно покривање на сите штети, (б) да не ви го испратиме износот што се должи според договорот, доколку трансферот на оваа сума претхно не е извршен. Во секој случај, ќе ги известиме надлежните органи и ќе им ги испратиме сите барани податоци, вклучително, на барање, предметниот телефон и (в) да го задржат телефонот и, на барање на надлежните органи, да им го предадеме без плаќајќи каква било штета или каква било друга компензација кон вас во врска со ова. Следствено, кога ќе ни испратите телефон, лично ја гарантирате легитимноста на телефонот и основот врз кој го поседувате истиот и воедно се согласувате дека во случај на постоење на некој од горенаведените случаи ќе постојат сомневања за измама и MoWo ќе биде законски обврзан и ќе продолжи кон известување на надлежните органи, со задржување на телефонот и активностите за враќање на сите износи што му се должат на MoWo.

 

Обврска за продажба на Производот на страницата. MoWo го задржува правото да одлучува исклучиво и еднострано кои стоки ќе бидат наведени на страницата за продажба. Ако испратите телефон на MoWo for Sale, тоа не значи дека телефонот автоматски ќе се продава, а MoWo не презема никаква обврска во моментот да го продаде телефонот.

 

Цена понуда. По техничката верификација на Производот, Продавачот ќе добие понуда за конечна цена („Цена понуда“). Понудата за цена ја прикажува достасаната сума што ќе ја добиете за продажба, што зависи од видот на продажбата, т.е. Договорот за инстант продажба или консигнација. Го задржуваме нашето право да ја одредиме продажната цена на производот на страницата во секое време. Доспеаната сума ќе ја добиете според прифатената понуда за цена, без оглед на фактот дека Производот може да се продава по пониска или повисока цена од достасаната сума. Во случај на консигнациона продажба, нашата провизија за продажните услуги („Надоместоци на MoWo“) е еднаква на разликата помеѓу износот што навистина е примен од продажбата на производот и износот што ви се должи според понудата за цена што сте ја прифатиле. Понудата за цена може да биде иста, пониска или повисока од првичната цена прикажана под Проценетата цена. Продавачот ќе биде информиран за понудата за конечна цена во писмена форма, на траен медиум, преку еден од методите кои постојат и се имплементираат во тоа време (на пр.: е-пошта, известување за притисок на страницата, информации испратени на сметката итн. .) и ќе има рок од 14 дена да потврди дали се согласува или не со споменатата Понуда.

 

Во текот на 14 дена или додека не го изразите вашиот избор да ја прифатите или не понудата за цена, Производот останува на чување на MoWo, кој е одговорен за неговиот интегритет според законските одредби во врска со чувањето. Понудата за цена ја губи својата важност на крајот од 14 дена, доколку не испратите некоја опција, како и доколку во овој период побарате враќање на Производот. Доколку во рок од 14 дена побарате враќање и подоцна повторно го испратите истиот производ за продажба, понудата за цена повеќе нема да важи и Производот повторно ќе помине низ Процесот, со издавање на нова понуда за цена.

 

Во случај на потврден одговор од вас, писмено го потврдуваме прифаќањето на нарачката за продажба на Производот и ги соопштуваме сите дополнителни информации потребни за оптимално извршување на оваа нарачка. Кога MoWo ќе испрати потврда за прифаќање на нарачката за продажба, договорот меѓу нас се смета за склучен од далечина и истиот има правна природа и е регулиран со законските одредби во врска со пратката со соодветните измени договорени од страните во овој договор. Со склучувањето на договорот, вие изрично и исклучиво го овластувате MoWo да го наведе Производот на страницата и да го продаде, под услови независно одлучени од MoWo (вклучувајќи ја и цената на MoWo прикажана на веб-страницата), во замена за ваша потврда за доспеаната Сума спомената во понудата за цена.

Ве молиме имајте предвид дека гореспоменатиот договор склучен од далечина со вас ги вклучува овие Услови и правила, нарачката за продажба, нејзината потврда како и сите последователни договори меѓу нас во врска со нарачката, снимени во писмена форма, на електронски или на физичка поддршка.

 

Ве молиме внимателно прочитајте ги сите информации што ги добивате на страницата за време на евалуацијата и, во зависност од случајот, процесот на продажба. Вие сте единствено одговорни за одговорите и информациите што ги давате. На пример, ако ги прифатите трошоците за поправки и потврдите дека сакате да го продадете Производот, тоа значи дека се согласувате овие поправки да бидат одбиени од доспеаната сума што ќе ви биде испратена по завршувањето на Продажбата.

 

Инстант продажба. За одредени телефони, MoWo ќе може да ви направи понуда за инстант продажна цена, при што MoWo го купува вашиот телефон („Инстант продажба“) и потоа управува со неговата продажба на страницата. Доколку се согласувате со цената во понудата за инстант продажна цена, износот прикажан во понудата ќе го добиете во рок од најмногу 2 работни дена од моментот на завршување на техничката проверка на Производот и неговото објавување на веб-страницата за продажба, без да чекате вашиот телефон да се продаде на страницата. Имајќи предвид дека и во овој случај се врши техничко-естетска проверка на Производот, можно е да се констатира дека постои потреба од поправки. Во овој случај, ќе ве известиме за потребните поправки и нивната вредност и ќе ви ја испратиме приспособената почетна понуда за инстант продажба. Доколку се согласите да ги направиме овие поправки и се согласувате со новата приспособена вредност, ќе ја префрлиме оваа сума откако ќе се направат поправките (што може да потрае помеѓу 1-3 работни дена по добивањето на Производот). Ве молиме имајте предвид дека износот во понудата за инстант продажба ќе биде помал од стандардната понуда за цена (опишана во овој документ), но можете да ја подигнете многу побрзо. Сите одредби од овој документ се директно и целосно применливи во случајот на Инстант продажба.

 

Враќање на телефоните. Кога по техничката проверка MoWo ќе одлучи дека вашиот телефон не може да се стави на продажба на страницата, или не се согласувате да ги сносите трошоците за поправки или едноставно се откажете од продажбата, ние ќе ви го вратиме телефонот бесплатно и ќе треба да ни ја дадете адресата за враќање. Во рок од најмногу 3 работни дена од моментот кога ќе ја наведете адресата за враќање; Производот ќе го испратиме до нашите курирски партнери. Доколку не ни дадете таква адреса, истиот ќе биде вратен на адресата која е наведена при креирањето на корисничкиот налог, при што MoWo нема одговорност доколку истиот не биде примен на таа адреса.

По истекот на рокот од 90 дена од моментот кога MoWo требал да ја добие вашата адреса за враќање, Вие ќе бидете одговорни за плаќање на такса за складирање на вашиот телефон еднаква на 0,1% на ден од понудата Цена што ја добивате за овој модел, и во случај да не е добиена понуда за цена тогаш од вредноста на телефонот дадена по проценката на техничкиот тим на MoWo, која такса за чување не може да биде поголема од вредноста на самиот телефон на датумот кога е испратен до MoWo. Ако сакате да го вратите телефонот назад по опишаниот 90-дневен период на бесплатно складирање, ќе треба да ја платите таксата за складирање акумулирана до моментот на давање адреса за враќање, што треба да се доспее во опишаните граници. По 1 3 година од датумот на кој треба да испратите адреса за враќање, MoWo ќе биде ослободен од одговорноста да го чува телефонот.

 

MoWo гарантира дека вашиот телефон ќе ви биде вратен во истата состојба во која ни го дадовте на проверка. Меѓутоа, ако сметате дека вашиот телефон е повеќе оштетен отколку кога бил испратен на MoWo за потврда, наведете го ова веднаш кога ќе го примите пакетот или во периодот вообичаено потребен за такви цели и веднаш известете не за какви било недостатоци што може да ги најдете . Доколку не го сторите тоа ќе значи дека телефонот е одобрен, освен ако подоцна не се откријат други дефекти кои не можат да се видат при обичен преглед и за кои веднаш не сте известиле.

 

Објавување на стоката за продажба. Доколку сте ја прифатиле нашата понуда за цена, ние ќе го фотографираме соодветниот производ и ќе го објавиме на веб-страницата во форма на производ („производ“), во посветен дел, со опис на Производот, негово вклучување во една од естетски категории специфични за Производите наведени за продажба на веб-страницата и согласно неговите технички и функционални спецификации. Естетската категорија и техничките и функционалните карактеристики на Производот се независно утврдени од MoWo и може да се разликуваат од оние што ги проценува продавачот самостојно пред да го испрати Производот на MoWo.

 

Термин за продажба. MoWo не може да гарантира дека телефонот што се продава на страницата ќе биде продаден во одреден временски период. Можно е некои модели да се поатрактивни од другите и со тоа да се распродадат за краток период од 7-10 дена. Но, има и ситуации во кои продажбата може да потрае подолго. Меѓутоа, во стандардниот процес на продажба (т.е. не типот на Инстант продажба), доколку во рок од 30 дена по објавувањето на Производот на веб-страницата, тој не се продаде, MoWo се обврзува да ви плати Сума од понудата за цена прифатена, со што станува сопственик на Производот. Во текот на 30 дена од објавувањето на Производот на веб-локацијата за продажба, имате право да побарате откажување на Продажбата и враќање на Производот. Ако Производот поминал низ процес на поправка пред да се огласи на веб-локацијата и сте прифатиле да ги сносите соодветните трошоци за поправка, мора да ги платите соодветните трошоци на MoWo, кој има право на задржување на Производот додека не се наплатат овие износи.

 

Податоци зачувани во производот во случај на враќање на продавачот. Ако не се согласувате со понудата за цена на MoWo или подоцна побарате враќање на Производот, истиот ќе ви биде вратен без никакви податоци за него. Ве молиме имајте предвид дека не нудиме услуги за резервна копија (зачувување) за соодветните податоци, не складираме или обработуваме податоци што постојат во внатрешната или надворешната меморија на Производот, ниту пак ќе можеме да ги вратиме овие податоци. Производот ќе ви биде вратен на фабричките поставки. MoWo нема да биде одговорен на кој било начин за каква било загуба или штета предизвикана на Продавачот со бришење на податоците зачувани во Производот. Бришењето на сите податоци од телефонот е задолжителен услов Производот да ја помине техничката верификација пред да биде понуден на Сајтот за продажба и со испраќање на телефонот на продажба, вие изрично се согласувате со оваа постапка.

 

Успешно завршување на продажбата. Доколку објавениот Производ е продаден, ќе добиете известување за таа цел од нас, преку еден од методите обезбедени од MoWo. По успешното завршување на Продажбата (која вклучува прием на продажната цена од страна на MoWo и испорака на производот до Купувачот), ќе ви ја префрлиме сумата наведена во понудата за цена („Достапен износ “ како што се пресметува по одбивањето на трошоците за поправка, доколку ги има). За појаснување, провизијата на MoWo ќе се пресметува на следниов начин:

 

MoWo продажна цена – достасана сума на продавачот во согласност со понудата за цена = провизија на MoWo

 

Без разлика дали продажната цена на MoWo е повисока или пониска од достасаната сума, продавачот ќе ја добие од MoWo целата достасана сума во согласност со прифатената понуда за цена. За да се избегне какво било сомневање, во случај цената по која се продава производот е помала од достасаната сума според прифатената понуда за цена, таа нема да се намали, а ниту во случај цената по која се продава производот е поголема од доспеаната сума според прифатената понуда на цена, таа не се зголемува. MoWo има право самостојно да ја одредува цената по која се продава Производот.

 

По правило, достасаната сума ќе ви биде исплатена преку банкарски трансфер, на вашата сметка, во рок од најмногу 3 работни дена од датумот на склучување на продажбата (што вклучува ефективна наплата на продажната цена од страна на MoWo и испорака на Производот до Купувачот). Меѓутоа, ако не ни ги доставите податоците навреме, ни давате други податоци или вашите банкарски податоци се нецелосни, неточни или некомпатибилни, овој рок може да се продолжи. MoWo не е одговорен за какво било доцнење предизвикано од финансиско-банкарски институции, вклучително и условите за плаќање утврдени од нив.

 

Вие сте единствено одговорни за информациите дадени на страницата! Податоците дадени од вас, вклучувајќи го името и презимето при регистрација на сметката мора да бидат реални. Кога ни ги испраќате вашите банкарски податоци, вие ја преземате одговорноста за точноста на информациите. MoWo не е одговорен за какви било други грешки што може да доведат до грешки при трансферот на пари до вас.

 

Пренос на сопственост. Вие ќе останете сопственик на Производот што ни го доверувате, вклучително и кога тоа е ставено на продажба како Производ на страницата и додека продажбата не биде успешно завршена, со доставување на Производот до Купувачот и под услов за наплата на Продажна цена од MoWo. Во случај на операцијата Инстант продажба, доколу биде достапна за вашиот телефон, преносот на сопственоста на MoWo ќе се изврши во моментот кога ќе ви ја платиме договорената сума (како референтен период, датумот на плаќање ќе биде датумот кога износот ќе биде на вашата сметка).

 

Даноци и други давачки. За сите износи кои ќе ги примите по основ на продажба од МоWo ваша обврска е да се обратите пред надлежниот даночен орган со цел да се информирате дали сте обврзани на примениот износ да платите некаков данок или друга давачка. МoWo не нуди такви информации и не е одговорен за било какви дополнителни давачки за кои ќе бидете евентуално задолжени. 

 

Обврски и гаранции на продавачот. Како Продавач, вие гарантирате дека податоците што ги давате се точни и реални, и дека сте единствено одговорни за нивната содржина. Како продавач, вие изрично изјавувате дека сте единствениот сопственик на Производот (или дека имате право да ја пренесете сопственоста на кое било друго лице), дека Производот е во согласност со спецификациите опишани и естетски и технички, дека тоа е оригинален производ, кој може да се потврди кај производителот во секое време. Ние сме одговорни пред Купувачот за стоките што сте ги ставиле на продажба на страницата според комерцијалната гаранција што ја нудиме како резултат на техничката проверка на стоката пред да ја ставите на продажба.

 

Враќање на непродадените телефони. Во случај вашиот производ да биде ставен на продажба, но истиот не е продаден во разумен временски период (MoWo има право еднострано да го определи периодот на консигнација на производот за продажба, но не помалку од 30 дена) Доколку вие сакате да ви го вратиме Производот, без да ја користите опцијата ние да ви го откупиме (во рок од 30 дена од датумот на објавување на производот за продажба)ќе ве известиме да наведете адреса каде што бесплатно ви ги враќаме производите, преку партнерски курири. Последиците од необезбедување адреса за враќање се регулирани погоре.

 

За сите дополнителни информации или нејаснотии слободно можете да не контатирате на [email protected] или на тел. број. +38977666662. 


Newsletter

Претплати се на нашиот Newsletter!

Внеси ја твојата е-маил адреса и добивај ги најновите информации.